Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Голови
Житомирського районного суду
Житомирської області
27.03.2017 року № 6-О із змінами
згідно з наказами від 20.09.2017р. №17-О,
від 25.05.2022р. №14-О
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією
Житомирського районного суду Житомирської області
1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією Житомирського районного суду
Житомирської області (далі - Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736.
2. Комісія є постійно діючим органом Житомирського районного суду Житомирської області (далі - Суд).
3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
4. До складу Комісії, який затверджується Головою суду, включаються працівники апарату суду, в яких створюється службова інформація - працівники структурних підрозділів, відповідальні особи в яких створюється службова інформація.
Головою Комісії призначається керівник апарату суду, а секретарем – головний спеціаліст сектору ведення судової статистики та роботи з громадянами.
5. Секретар Комісії за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома працівників апарату суду (окремих осіб) рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність про проведену роботу, веде документацію Комісії та забезпечує її збереженість.
6. Завдання Комісії:
- складення на підставі пропозицій відповідальних працівників (структурних підрозділів) суду та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - Перелік відомостей), і подання його на затвердження Голові суду;
- перегляд документів з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування;
- розгляд документів з грифом "Для службового користування" на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;
- розслідування на підставі рішення Голови суду фактів втрати документів з грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації;
- розгляд питання щодо присвоєння грифа "Для службового користування" документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;
- вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані;
- проведення стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом “Для службового користування”), не рідше ніж одного разу на рік після завершення діловодного року та формування справ.
Строк проведення перевірки та склад комісії з питань її проведення визначаються відповідним наказом суду.
До складу комісій з питань проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування” з відмітками “Літер “М”, “Літер “К” та “СІ” залучаються лише особи, допущені до роботи з такими документами.
7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:
- контролювати дотримання відповідальними працівниками (структурними підрозділами) вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;
- вимагати від відповідальних осіб (структурних підрозділів) у випадках втрати документів з грифом "Для службового користування" розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;
- заслуховувати на своїх засіданнях відповідальних осіб (керівника структурного підрозділу) про причини втрати документів з грифом "Для службового користування";
- надавати Голові суду пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;
- інформувати Голову суду з питань, що входять до компетенції Комісії.
8. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
9. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії Головою суду.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Голови
Житомирського районного суду
Житомирської області
27.03.2017 року № 6-О із змінами
згідно з наказами від 20.09.2017 №17-О,
від 10.04.2019р. №10-О,
від 25.05.2022р. №14-О
від 28.02.2023р. №16-О
СКЛАД
Комісії з питань роботи із службовою інформацією
Житомирського районного суду Житомирської області
№ з/п |
Склад Комісії |
Займана посада |
ПІБ |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Голова комісії |
Керівник апарату суду |
Мосійчук Ніна Василівна |
2. |
Члени комісії |
Заступник керівника апарату суду |
Діденко Наталія Євгеніївна |
3. |
Начальник відділу матеріально-технічного та господарського забезпечення суду |
Онищук Марина Ігорівна |
|
4. |
Начальник загального відділу суду |
Морей Ганна Анатоліївна |
|
5. |
Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного та господарського забезпечення суду |
Прохоренко Володимир Вікторович |
|
6. |
Секретар комісії |
Начальник відділу документального забезпечення (КАНЦЕЛЯРІЯ) |
Костюк Ганна Олександрівна |