flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПОЛОЖЕННЯ про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Житомирського районного суду Житомирської області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Голови

Житомирського районного суду

Житомирської області

27.03.2017 року № 6-О із змінами

згідно з наказами від 20.09.2017р.  №17-О,

від 25.05.2022р. №14-О 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань роботи із службовою інформацією

Житомирського районного суду Житомирської області

 

 

1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією Житомирського районного суду

Житомирської області (далі - Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736.

 

2. Комісія є постійно діючим органом Житомирського районного суду Житомирської області (далі - Суд).

 

3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

 

4. До складу Комісії, який затверджується Головою суду, включаються працівники апарату суду, в яких створюється службова інформація - працівники структурних підрозділів, відповідальні особи в яких створюється службова інформація.

Головою Комісії призначається керівник апарату суду, а секретарем – головний спеціаліст сектору ведення судової статистики та роботи з громадянами.

 

5. Секретар Комісії за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома працівників апарату суду (окремих осіб) рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність про проведену роботу, веде документацію Комісії та забезпечує її збереженість.

 

6. Завдання Комісії:

- складення на підставі пропозицій відповідальних працівників (структурних підрозділів) суду та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - Перелік відомостей), і подання його на затвердження Голові суду;

- перегляд документів з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування;

- розгляд документів з грифом "Для службового користування" на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;

- розслідування на підставі рішення Голови суду фактів втрати документів з грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації;

- розгляд питання щодо присвоєння грифа "Для службового користування" документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;

- вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані;

- проведення стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом “Для службового користування”), не рідше ніж одного разу на рік після завершення діловодного року та формування справ.

Строк проведення перевірки та склад комісії з питань її проведення визначаються відповідним наказом суду.

До складу комісій з питань проведення перевірки наявності документів з грифом “Для службового користування” з відмітками “Літер “М”, “Літер “К” та “СІ” залучаються лише особи, допущені до роботи з такими документами.

 

7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:

- контролювати дотримання відповідальними працівниками (структурними підрозділами) вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;

- вимагати від відповідальних осіб (структурних підрозділів) у випадках втрати документів з грифом "Для службового користування" розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;

- заслуховувати на своїх засіданнях відповідальних осіб (керівника структурного підрозділу) про причини втрати документів з грифом "Для службового користування";

- надавати Голові суду пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;

- інформувати Голову суду з питань, що входять до компетенції Комісії.

 

8. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

 

9. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії Головою суду.

 

Додаток 1

 

 

 

СКЛАД

Комісії з питань роботи із службовою інформацією

Житомирського районного суду Житомирської області

 

з/п

Склад Комісії

Займана посада

ПІБ

1

2

3

4

1.

Голова комісії

Керівник апарату суду

Мосійчук Ніна Василівна

2.

Члени комісії

Заступник

керівника апарату суду

Діденко Наталія Євгеніївна

3.

Начальник

загального відділу суду

Морей Ганна Анатоліївна

4.

Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного та господарського забезпечення суду

Прохоренко Володимир Вікторович

5.

Секретар комісії

Начальник відділу документального забезпечення (КАНЦЕЛЯРІЯ)

Костюк Ганна Олександрівна